1. Դուրս գրի՛ր անհասկանալի բառերը ու բացատրի՛ր առցանց բառարանի օգնությամբ:
  2. Ի՞նչ է նշանակում.

ամի ականջով մտնում էմյուսով դուրս գալիս — լսածից ոչ մի բան մտքում չպահել:

բսա ինձ ինչի՞ տեղ է դրել — Մի բան համարել, մի բանի նմանեցնել, դիտել որպես մի բան:

գխելքը թռցնել -Խելագարվել:

  1. Ինչո՞ւ էր Սադին մռնչում վագրերի վրա: Որովհետև իրեն դուր է գալիս վագրերի վրա մռնչալ:
  2. Ներկի՛ր այն հատվածը, որը պատմում է վագրի կատաղության մասին: Վագրը չէր սիրում, որ իր ուսին թփթփացնում էին: Այդ պատճառով էլ բարկացած հեռացավ: Նա ճանկերն էր սրում, պոչը գետնին խփում, փորձում էր ավելի զարհուրելի մռնչալ:— Ախր ես Վագր եմ, — կրկնում էր նա, — Վա~գր, Վագռռը~ռ… հետո գնաց գետից ջուր խմելու:Խմե՜ց, կշտացա՜վ ու նայեց ջրին։ Գետի միջից մի գեղեցիկ վագր էր նայում՝ դեղի՜ն, սև շերտերո՜վ, երկար պոչո՜վ։ Նա նորից մռնչաց ու այնքան բարձր, որ ինքն էլ սարսափած փախավ։ Վազե՜ց, վազե՜ց ու հոգնեց։
  3. Վագրի անունից պատմի՛ր «Վագրի վրա մռնչացող տղան»: Այս տղան ինձնից ի՞նչ ա ուզում, երկրորդ անգամ գալիս է իմ մոտ:
  4. Պատմի՛ր վագրի մասին: Վագրը հոգնել է, որ տղան իր վրա մռնչում է, վագրը ջղային է, դժգոհ, բայց վերջում բարկությունը անցնում է:
  5. Վագրը հաճույքից մռլտաց: Ինչո՞ւ: Որովհետև տղան նրան արդեն դուր էր գալիս։
  6. Հեքիաթի ո՞ր հատվածն է Սադիին բնութագրում, ներկի՛ր այդ հատվածը:Հնդկաստանում Սադի անունով մի տղա կար: Նա սիրում էր վագրերի վրա մռնչալ:— Զգո~ւյշ, -ասում էր մայրը,- վագրերը չեն սիրում, որ իրենց վրա մռնչում են:Բայց ո՞ւմ ես ասում, մի ականջով մտնում էր, մյուսով դուրս գալիս:
  7. Ինչպիսի՞ տղա էր Սադին: Սադին չարաճճի տղա է նա սիրում է վագրերի վրա մռնչալ:
  8. Քո կարծիքով՝ ամեն անգամ վագրին հանդիպելին Սադին ի՞նչ էր մտածում: Հիմա ես վագրի վրա կմռնչամ, նա կվախենա ու չի մոտենա ինձ:
  9. Եթե Սադին և վագրը միասին ապրեին, իրենց տան ցուցանակին ի՞նչ կգրեին: Այս տանը  մի մռնչացող վագր կա, խնդրում ենք հեռու մնալ այս տնից:
Վագրի վրա մռնչացող տղան- Դոնալդ Բիսեթ

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով